info@ispotrebice.sk   │  +421 940 883 228

Často kladené otázky

Koľko trvá dodanie náhradných dielov, ktoré nie sú momentálne skladom?

Termín dodania je veľmi špecifický hlavne pri tovare, ktorý nie je dlhodobo skladom. Preto je potrebné kontaktovať ispotrebice.sk.

Neviem si vybrať vhodný diel, alebo ho nemáte v ponuka, ako mám postupovať?

Napíšte nám, a my Vám vytipujeme požadovaný diel alebo zabezpečíme opravu. V prípade opravy spotrebič u Vás vyzdvihne kuriér, doručí ho do nášho servisného strediska, technik zdiagnostikuje poruchu, zašle/zavolá Vám cenovú ponuku na opravu a v prípade záujmu spotrebič opraví. Opravený spotrebič Vám bude naspäť doručený kuriérom.

Viem, aký diel potrebujem, ale netrúfam si ho vymeniť.

Využite možnosť odbornej opravy naším servisným strediskom.